Wpływ jakości usług hotelarskich na satysfakcję i kształtowanie lojalności gości hotelowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wpływ jakości usług hotelarskich na satysfakcję i kształtowanie lojalności gości hotelowych

Abstrakt

W artykule podjęto próbę wykazania wpływu jakości usług hotelarskich na kształtowanie lojalności klientów. To, jak gość hotelowy ocenia jakość usług, z których skorzystał, przekłada się na stosunek do nawiązania związku lojalnościowego z usługodawcą. Elementem, który stanowi podstawę i punkt wyjścia w procesie budowania trwałych relacji jest satysfakcja. Tylko z usatysfakcjonowanym klientem, hotel lub sieć są w stanie budować trwałe więzi, oparte na prawdziwie pojmowanej lojalności, której podstawę stanowi zaufanie.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
MARKETING I RYNEK strony 1060 - 1067,
ISSN: 1231-7853
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Wpływ jakości usług hotelarskich na satysfakcję i kształtowanie lojalności gości hotelowych// MARKETING I RYNEK. -., nr. 8 (2014), s.1060-1067
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 219 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi