Abstrakt
Osoby starsze stanowić będą w przyszłości stale zwiększający się rynek konsumencki. Jednocześnie stale rośnie rynek usług online. Dlatego problem korzystania osób starszych z usług on-line nabiera szczególnego znaczenia. W artykule przedstawione zostały wyniki badania sposobu korzystania z usługi pośrednictwa pracy w serwisach internetowych, uzyskane z wykorzystaniem badań okulograficznych - nagrań Gaze Plot oraz wywiadów ThinkAloud. Pomocniczo wykorzystane zostały również wyniki badania metodą Heatmaps oraz wyniki badań ankietowych.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Handel Wewnętrzny
nr tom II,
strony 298 - 306,
ISSN: 0438-5403 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Wachowicz J., Świerczyńska-Kaczor U.: Zachowania starszych klientów na rynku usług on-line// HANDEL WEWNĘTRZNY. -Vol. tom II., nr. maj-czerwiec 2012 (2012), s.298-306
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 122 razy