Abstrakt
Celem pracy było sformułowanie podstaw modelu biznesu sympozjum naukowego. realizując ten cel określono istotę (definicja, wartości, cele) sympozjum naukowego. Wykorzystując uprzednio sformułowane pojęcie modelu biznesu dokonano transpozycji do istoty sympozjum naukowego. Umożliwiło to odkrycie nowego rodzaju wartości występujących w modelach biznesów - organizacyjnych.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Kompetencje - Modele Biznesu - Strategie strony 49 - 59
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Falencikowski T., Nogalski B.: Założenia modelu biznesu sympozjum naukowego// Kompetencje - Modele Biznesu - Strategie/ ed. Jerzy Rokita Katowice: Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, 2016, s.49-59
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 102 razy