Zasadność nauczania podstaw projektowania i analizy użyteczności ergonomicznych interfejsów użytkownika (GUI) na studiach technicznych
Abstrakt
Interfejs jest elementem, który decyduje o tym jak dany produkt (aplikacja, system, urządzenie) jest użytkowany, oceniany i odbierany przez użytkownika. Użyteczność jest kluczowym atrybutem jakości produktu, miarą tego jak szybko i łatwo użytkownik nauczy się z niego korzystać.Współczesny rozwój technologii i konkurencyjności na rynku wymusza na projektantach (inżynierach) znajomość metod i technik projektowania GUI.Autorzy referatu uzasadnią konieczność nauczania i rozwoju przedmiotów związanych z projektowaniem ergonomicznych interfejsów na uczelniach technicznych na podstawie własnych doświadczeń dydaktycznych.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Poznan University of Technology Academic Journals. Electrical Engineering
strony 239 - 246,
ISSN: 1897-0737 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Golijanek-Jędrzejczyk A., Rafiński L.: Zasadność nauczania podstaw projektowania i analizy użyteczności ergonomicznych interfejsów użytkownika (GUI) na studiach technicznych// Poznan University of Technology Academic Journals. Electrical Engineering. -., iss. 71 (2012), s.239-246
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 73 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
BeesyCluster: Architektura systemu dostepu do sieci klastrów przez WWW/Web Services.
- P. Czarnul,
- M. Bajor,
- A. Banaszczyk
- + 7 autorów