Zasadność nauczania podstaw projektowania i analizy użyteczności ergonomicznych interfejsów użytkownika (GUI) na studiach technicznych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zasadność nauczania podstaw projektowania i analizy użyteczności ergonomicznych interfejsów użytkownika (GUI) na studiach technicznych

Abstrakt

Interfejs jest elementem, który decyduje o tym jak dany produkt (aplikacja, system, urządzenie) jest użytkowany, oceniany i odbierany przez użytkownika. Użyteczność jest kluczowym atrybutem jakości produktu, miarą tego jak szybko i łatwo użytkownik nauczy się z niego korzystać.Współczesny rozwój technologii i konkurencyjności na rynku wymusza na projektantach (inżynierach) znajomość metod i technik projektowania GUI.Autorzy referatu uzasadnią konieczność nauczania i rozwoju przedmiotów związanych z projektowaniem ergonomicznych interfejsów na uczelniach technicznych na podstawie własnych doświadczeń dydaktycznych.

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 14 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY-NC-ND otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Poznan University of Technology Academic Journals. Electrical Engineering strony 239 - 246,
ISSN: 1897-0737
Język:
polski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Golijanek-Jędrzejczyk A., Rafiński L.: Zasadność nauczania podstaw projektowania i analizy użyteczności ergonomicznych interfejsów użytkownika (GUI) na studiach technicznych// Poznan University of Technology Academic Journals. Electrical Engineering. -., iss. 71 (2012), s.239-246
Źródła finansowania:
  • Publikacja bezkosztowa
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 73 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi