Zasadność nauczania podstaw projektowania i analizy użyteczności ergonomicznych interfejsów użytkownika (GUI) na studiach technicznych
Abstract
Interfejs jest elementem, który decyduje o tym jak dany produkt (aplikacja, system, urządzenie) jest użytkowany, oceniany i odbierany przez użytkownika. Użyteczność jest kluczowym atrybutem jakości produktu, miarą tego jak szybko i łatwo użytkownik nauczy się z niego korzystać.Współczesny rozwój technologii i konkurencyjności na rynku wymusza na projektantach (inżynierach) znajomość metod i technik projektowania GUI.Autorzy referatu uzasadnią konieczność nauczania i rozwoju przedmiotów związanych z projektowaniem ergonomicznych interfejsów na uczelniach technicznych na podstawie własnych doświadczeń dydaktycznych.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 14 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Poznan University of Technology Academic Journals. Electrical Engineering
pages 239 - 246,
ISSN: 1897-0737 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Golijanek-Jędrzejczyk A., Rafiński L.: Zasadność nauczania podstaw projektowania i analizy użyteczności ergonomicznych interfejsów użytkownika (GUI) na studiach technicznych// Poznan University of Technology Academic Journals. Electrical Engineering. -., iss. 71 (2012), s.239-246
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 73 times
Recommended for you
BeesyCluster: Architektura systemu dostepu do sieci klastrów przez WWW/Web Services.
- P. Czarnul,
- M. Bajor,
- A. Banaszczyk
- + 7 authors
2004