Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań eksperymentalnych wsporników tarczowych zbrojonych ortogonalnie i z dodatkowym zbrojeniem prętami ukośnymi. Wsporniki były elementami prze-strzennego układu tarczowego. Zarysowanie, odkształcenia stali i betonu jak również sposób zniszczenia były analizowane pod kątem wpływu na nośność wsporników.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 17 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- Copyright (2014 Inżynieria Morska i Geotechnika [Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska])
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Inżynieria Morska i Geotechnika
strony 504 - 512,
ISSN: 0867-4299 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Nagrodzka-Godycka K., Knut A., Zmuda-Baszczyn K.: ŻELBETOWY WSPORNIK WĘZŁA TARCZOWEGO OBCIĄŻONY WZDŁUŻ KRAWĘDZI PIONOWEJ// Inżynieria Morska i Geotechnika. -., nr. 5 (2014), s.504-512
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 139 razy