dr inż. Sławomir Ostrowski
Zatrudnienie
- Adiunkt w Katedra Informatyki w Zarządzaniu
Publikacje
Filtry
wszystkich: 8
Katalog Publikacji
Rok 2023
-
Projekty NFT i bariery ich wejścia na rynek
PublikacjaNiniejsza praca traktuje o barierach wejścia na rynek dla projektów NFT. Porusza zagadnienia związane z kapitałochłonnością, regulacjami prawnymi, dostępem do wiedzy i patentów, a także ze zróżnicowaniem produktów i dostawców na rynku NFT. Celem pracy jest identyfikacja i opis barier wejścia, które napotykają nowe przedsiębiorstwa wchodzące na rynek. Autorzy przewidują, że wraz z rosnącym zainteresowaniem konsumentów wzrośnie zainteresowanie...
Rok 2021
-
Commitment Ladder in the Relationship between Service Providers and Customers as Added Value in Sustainable Services Development
PublikacjaThe socioeconomic sphere and the relationships in which commitment occurs are important elements in the development of sustainable services. The study reported in this article identifies the elements that influence the development of the relationship between service providers and their customers and proposes a model that describes the state of the relationship between service providers and customers in terms of symmetrical commitment...
-
Transforming a Traditional, Family-Run Car Dealership into a Digital-Era Modern Service Provider
PublikacjaThe automotive industry today faces multiple challenges. The automotive market is characterised by frequent changes and technological developments in comfort and safety of travel by all types of vehicles. The division between traditional and modern services is related to their susceptibility to technological progress. We should differentiate between two types of technology: technology used directly in vehicles and technology utilized...
Rok 2020
-
Model zaangażowania w relacji usługodawca-klient
PublikacjaW niniejszej monografii przedstawiono rozwiązania pozwalające lepiej zrozumieć złożoność relacji występujących pomiędzy usługodawcami a klientami oraz metody, które pozwalają tę wiedzę wykorzystać w doskonaleniu procesów organizacji usługowych. Monografia podejmuje problem kształtowania zaangażowania na styku usługodawca–klient jako wstępnego i koniecznego warunku rozwijania relacji w usługach. Opierając się na klasycznej drabinie...
Rok 2015
-
User -friendly E-learning Platform: a Case Study of a Design Thinking Approach Use
PublikacjaE-learning systems are very popular means to support the teaching process today. These systems are mainly used by universities as well as by commercial training centres. We analysed several popular e-learning platforms used in Polish universities and find them very unfriendly for the users. For this reason, the authors began the work on the creation of a new system that would be not only useful, but also usable for students, teachers...
Rok 2014
-
Project- and service oriented thinking in engineering management education
Publikacja.
-
WYKORZYSTANIE GRYWALIZACJI (GAMIFICATION) W SEKTORZE MSP DO BUDOWANIA RELACJI KLIENT-USŁUGODAWCA PRZY PROJEKTOWANIU USŁUG
PublikacjaArtykuł przedstawia nowe pojęcie grywalizacji, które wykorzystuje i przenosi mechanizmy tworzenia gier do świata biznesu i projektowania usług. Autor tekstu wprowadza czytelnika w tematykę zagadnienia grywalizacji, jednocześnie wyjaśniając, na czym ono polega. Prezentuje i omawia mechanizmy, jakie wyróżniają grywalizację. Twórca tekstu pokazuje przykłady zastosowania grywalizacji oraz opisuje zagadnienia związane z wykorzystaniem...
Rok 2013
-
Trendy w e-usługach
PublikacjaW artykule przedstawiono trendy w sektorze e-biznesu pokazujące perspektywy zmian w usługach. Zwrócono uwagę jak zmienia się podejście do samego procesu usługi, jak zmienia się sposób świadczenia samej usługi. Autor przedstawia trendy nie tylko związane z zastosowaniem nowoczesnych technologii, ale również związane z otwieraniem nowych segmentów rynku jakimi są np. społeczności. W wyniku analizy przytoczonych przykładów wykorzystania...
wyświetlono 2650 razy