Katedra Inżynierii Zarządzania i Jakości - Jednostki Administracyjne - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Katedra Inżynierii Zarządzania i Jakości

Filtry

wszystkich: 476

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2007
Rok 2006
Rok 2005
Rok 2004
Rok 2003
  • ISO 9000 jako narzędzie skutecznego konkurowania na rynkach unijnych
    Publikacja

    - Q Jakości - Rok 2003

    Przedstawiono aktualną postać rodziny norm ISO 9000 oraz wskazano podstawowe korzyści płynące z faktu posiadania odpowiednio wdrożonego i certyfikowanego systemu w kontekście integracji z UE.

  • Jakość, środowisko i bhp w systemach zarządzania.
    Publikacja

    - Rok 2003

    Książka przedstawia kompleksowy materiał związany z wymaganiami, wdrażaniem,nadzorowaniem i doskonaleniem trzech najpopularniejszych sformalizowanych systemów zarządzania jakością (ISO 9001:2000), środowiskiem (ISO 14001) i BHP (PN-N 18001). Omówiona jest geneza oraz filary metodologiczne tych systemów jak również zasady ich integrowania. Materiał przedstawiony w książce może być szczególnie przydatny małym i średnim przedsiębiorstwom...

  • Lean Quality Management
    Publikacja

    - Problemy Jakości - Rok 2003

    Postrzeganie przedsiębiorstwa przez pryzmat zachodzących w nim procesów powoduje powstanie dynamicznego obrazu zmian zachodzących w firmie. W wyniku takiego spojrzenia obserwator wykracza poza funkcjonalny układ struktur uzyskując możliwość pełniejszej weryfikacji skuteczności licznych, powiązanych ze sobą działań przedsiębiorstwa i podejmowania decyzji o ich doskonaleniu. Kierunki tego doskonalenia to takie budowanie sekwencji...

  • Metody oceny wyników usprawniania działalności operacyjnej (przykład zasto-sowań)
    Publikacja

    - Rok 2003

    Artykuł omawia warunki, jakie należy spełniać przy doborze miar i procesie dokonywania pomiaru efektów usprawniania działalności operacyjnej. Prezentuje metody oceny wyników działalności operacyjnej, wśród których znaczące miejsce ma zdolność produkcyjna, produktywność, przepustowość i skuteczność. Wskazuje również na potrzebę powiązania miar z celami całego przedsiębiorstwa.