System automatycznej analizy poziomu emisji reklam nadawanych w TV - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

System automatycznej analizy poziomu emisji reklam nadawanych w TV

Abstrakt

Niniejszy referat przywołuje problem poziomu emisji reklam telewizyjnych. W pierwszej kolejności przedstawiono przegląd wybranych metod analizy poziomu nadawanych sygnałów wizyjno-fonicznych oraz zalecenia normowe dotyczące emisji programów. Opisany został również opracowany system, pozwalający na automatyczną analizę poziomu emitowanych reklam. W eksperymentach wykorzystano przygotowaną bazę nagrań programów telewizyjnych. W referacie zawarto także wyniki przeprowadzonych testów.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
ICT Young 2012: II konferencja Studentów i Doktorantów Elektroniki, Telekomunikacji, Informatyki, Automatyki i Robotyki : materiały konferencyjne, Gdańsk, 26-27.05.2012 strony 531 - 538
Język:
polski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Spaleniak P.: System automatycznej analizy poziomu emisji reklam nadawanych w TV// ICT Young 2012: II konferencja Studentów i Doktorantów Elektroniki, Telekomunikacji, Informatyki, Automatyki i Robotyki : materiały konferencyjne, Gdańsk, 26-27.05.2012/ ed. Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, PG. Gdańsk: ICT Young, 2012, s.531-538
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 60 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi