Abstrakt
Niniejszy referat przywołuje problem poziomu emisji reklam telewizyjnych. W pierwszej kolejności przedstawiono przegląd wybranych metod analizy poziomu nadawanych sygnałów wizyjno-fonicznych oraz zalecenia normowe dotyczące emisji programów. Opisany został również opracowany system, pozwalający na automatyczną analizę poziomu emitowanych reklam. W eksperymentach wykorzystano przygotowaną bazę nagrań programów telewizyjnych. W referacie zawarto także wyniki przeprowadzonych testów.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- ICT Young 2012: II konferencja Studentów i Doktorantów Elektroniki, Telekomunikacji, Informatyki, Automatyki i Robotyki : materiały konferencyjne, Gdańsk, 26-27.05.2012 strony 531 - 538
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Spaleniak P.: System automatycznej analizy poziomu emisji reklam nadawanych w TV// ICT Young 2012: II konferencja Studentów i Doktorantów Elektroniki, Telekomunikacji, Informatyki, Automatyki i Robotyki : materiały konferencyjne, Gdańsk, 26-27.05.2012/ ed. Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, PG. Gdańsk: ICT Young, 2012, s.531-538
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 60 razy