Abstract
Rozpatrywano wpływ pętli regulacyjnej silnika diesla na dynamikę układu napędowego okrętowego. Porównano obliczenia numeryczne z badaniami eksperymentalnymi. Stwierdzono duży wpływ pętli regulacyjnej silnika diesla na dynamikę układu. W obliczeniach numerycznych skoncentrowano się na drganiach skrętnych układu napędowego okrętowego. Analizowano wpływ sztywności skrętnej sprzęgła elastycznego na amplitudy momentów skrętnych w wybranych przekrojach wału układu napędowego.
Authors (4)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- ISCORMA - 2. The 2nd International Symposium on Stability Control of Rotating Machinery. strony 122 - 130
- Language:
- English
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Domachowski Z., Próchnicki W., Puhaczewski Z., Dzida M.: Influence of control loop on torsional vibrations of rotating machinery. // ISCORMA - 2. The 2nd International Symposium on Stability Control of Rotating Machinery. / ed. Z. Gosiewski, A. Muszyńska. Warsaw, Minden, Nevada,: Bently Pressurized Bearing Company , 2003, s.122-130
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 96 times