Instrumenty promocji w procesie zarządzania organizacją - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Instrumenty promocji w procesie zarządzania organizacją

Abstract

W artykule podjęto temat dotyczący roli instrumentów promocji w procesie zarządzania organizacją, odnosząc się do uwarunkowań publicznej uczelni wyższej. Artykuł podzielono na dwie części. W pierwszej, przedstawiono krótką charakterystykę istoty zarządzania organizacją oraz form promocji organizacji. W drugiej części przedstawiono wyniki badania ankietowego, które zostało przeprowadzone wśród studentów Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Główny cel artykuły koncentrował się wokół analizy i oceny instrumentów promocji stosowanych w procesie zarządzania publiczną uczelnią wyższą, w celu wskazania działań usprawniających ten proces. Artykuł kończą wnioski z przeprowadzonego badania, ze wskazaniem kierunków doskonalenia w podjętym temacie.

Authors (2)

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK pages 310 - 319,
ISSN: 1231-7853
Language:
Polish
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Jakubiec M., Brodnicka E.: Instrumenty promocji w procesie zarządzania organizacją// MARKETING I RYNEK. -., nr. 7 (2016), s.310-319
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 191 times

Recommended for you

Meta Tags