Abstract
W artykule podjęto temat dotyczący roli instrumentów promocji w procesie zarządzania organizacją, odnosząc się do uwarunkowań publicznej uczelni wyższej. Artykuł podzielono na dwie części. W pierwszej, przedstawiono krótką charakterystykę istoty zarządzania organizacją oraz form promocji organizacji. W drugiej części przedstawiono wyniki badania ankietowego, które zostało przeprowadzone wśród studentów Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Główny cel artykuły koncentrował się wokół analizy i oceny instrumentów promocji stosowanych w procesie zarządzania publiczną uczelnią wyższą, w celu wskazania działań usprawniających ten proces. Artykuł kończą wnioski z przeprowadzonego badania, ze wskazaniem kierunków doskonalenia w podjętym temacie.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
MARKETING I RYNEK
pages 310 - 319,
ISSN: 1231-7853 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Jakubiec M., Brodnicka E.: Instrumenty promocji w procesie zarządzania organizacją// MARKETING I RYNEK. -., nr. 7 (2016), s.310-319
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 186 times