Marketing zewnętrzny : promocja - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Marketing zewnętrzny : promocja

Abstract

W opracowaniu omówiono pojęcie promocji, a także miejsce, jakie zajmuje ona w marketingu-mix. Szczególną uwagę poświęcono rozróżnieniu pomiędzy promocją a często utożsamianą z nią komunikacją marketingową. W dalszej części scharakteryzowano instrumenty promotion-mix: reklamę, public relations, promocję sprzedaży, marketing bezpośredni, sprzedaż osobistą i sponsoring.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Marketing : ujęcie systemowe strony 120 - 138
Language:
Polish
Publication year:
2005
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Marketing zewnętrzny : promocja// Marketing : ujęcie systemowe/ ed. pod red. Marianny Daszkowskiej. Gdańsk: Wydaw. Politechniki Gdańskiej, 2005, s.120-138
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 409 times

Recommended for you

Meta Tags