Abstract
W opracowaniu omówiono pojęcie promocji, a także miejsce, jakie zajmuje ona w marketingu-mix. Szczególną uwagę poświęcono rozróżnieniu pomiędzy promocją a często utożsamianą z nią komunikacją marketingową. W dalszej części scharakteryzowano instrumenty promotion-mix: reklamę, public relations, promocję sprzedaży, marketing bezpośredni, sprzedaż osobistą i sponsoring.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Marketing : ujęcie systemowe strony 120 - 138
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2005
- Bibliographic description:
- Brzozowska-Woś M.: Marketing zewnętrzny : promocja// Marketing : ujęcie systemowe/ ed. pod red. Marianny Daszkowskiej. Gdańsk: Wydaw. Politechniki Gdańskiej, 2005, s.120-138
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 409 times