Promotion and its tools in territorial marketing - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Promotion and its tools in territorial marketing

Abstract

Celem artykułu jest przedstawienie instrumentów promocji, które jednostki samorządu terytorialnego mogą wykorzystywać w kształtowaniu i przy realizacji strategii marketingowej. W artykule przeanalizowano zestaw pięciu podstawowych narzędzi promocji, do których zalicza się reklamę, public relations i publicity, promocję sprzedaży oraz sprzedaż osobistą. Wymienioną grupe rozszerzono o marketing bezpośredni, który przedstawiono z punktu widzenia komunikacji za pomocą Internetu.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 36 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Scientific Journal of University of Szczecin "Service Management" no. 8, pages 123 - 137,
ISSN: 1898-0511
Language:
English
Publication year:
2012
Bibliographic description:
Sekuła A.: Promotion and its tools in territorial marketing// Scientific Journal of University of Szczecin "Service Management". -Vol. 8., nr. Nr 681 (2012), s.123-137
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 128 times

Recommended for you

Meta Tags