Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie instrumentów promocji, które jednostki samorządu terytorialnego mogą wykorzystywać w kształtowaniu i przy realizacji strategii marketingowej. W artykule przeanalizowano zestaw pięciu podstawowych narzędzi promocji, do których zalicza się reklamę, public relations i publicity, promocję sprzedaży oraz sprzedaż osobistą. Wymienioną grupe rozszerzono o marketing bezpośredni, który przedstawiono z punktu widzenia komunikacji za pomocą Internetu.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 36 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Scientific Journal of University of Szczecin "Service Management"
nr 8,
strony 123 - 137,
ISSN: 1898-0511 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Sekuła A.: Promotion and its tools in territorial marketing// Scientific Journal of University of Szczecin "Service Management". -Vol. 8., nr. Nr 681 (2012), s.123-137
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 128 razy