Internet jako nowa forma marketingu - w świetle badań socjologicznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwie budowlanym. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Internet jako nowa forma marketingu - w świetle badań socjologicznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwie budowlanym.

Abstract

Artykuł opisuje internet jako nowe narzędzie w działaniach marketingowych firm budowlanych (developerów). Sposoby jego wykorzystania w efektowniejszym i efektywniejszym pozyskiwaniu nowych klientów w oparciu o badania socjologiczne.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu. strony 99 - 110
Language:
Polish
Publication year:
2002
Bibliographic description:
Bykowski P.: Internet jako nowa forma marketingu - w świetle badań socjologicznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwie budowlanym. // Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu. / ed. E. Grzegorzewska-Mischka. Gdańsk: P. Gdań., 2002, s.99-110
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 118 times

Recommended for you

Meta Tags