Internet jako nowa forma marketingu - w świetle badań socjologicznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwie budowlanym.
Abstract
Artykuł opisuje internet jako nowe narzędzie w działaniach marketingowych firm budowlanych (developerów). Sposoby jego wykorzystania w efektowniejszym i efektywniejszym pozyskiwaniu nowych klientów w oparciu o badania socjologiczne.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu. strony 99 - 110
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Bykowski P.: Internet jako nowa forma marketingu - w świetle badań socjologicznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwie budowlanym. // Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu. / ed. E. Grzegorzewska-Mischka. Gdańsk: P. Gdań., 2002, s.99-110
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 118 times
Recommended for you
Driving the Image of an Electricity Supplier through Marketing Activities
- D. Dąbrowski,
- J. Dąbrowski,
- T. Zamasz
- + 1 authors
2023