Internet jako nowa forma marketingu - w świetle badań socjologicznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwie budowlanym.
Abstrakt
Artykuł opisuje internet jako nowe narzędzie w działaniach marketingowych firm budowlanych (developerów). Sposoby jego wykorzystania w efektowniejszym i efektywniejszym pozyskiwaniu nowych klientów w oparciu o badania socjologiczne.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu. strony 99 - 110
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Bykowski P.: Internet jako nowa forma marketingu - w świetle badań socjologicznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwie budowlanym. // Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu. / ed. E. Grzegorzewska-Mischka. Gdańsk: P. Gdań., 2002, s.99-110
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 118 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Driving the Image of an Electricity Supplier through Marketing Activities
- D. Dąbrowski,
- J. Dąbrowski,
- T. Zamasz
- + 1 autorów
2023