Kierunki wykorzystania koncepcji design - thinking w doskonaleniu obszaru rejestracji i poczekalni przychodni
Abstract
W niniejszym rozdziale przedstawiono podstawowe aspekty wykorzystania koncepcji design-thinking w doskonaleniu jakości usług zdrowotnych. Autorzy zaprezentowali specyficzny charakter usług zdrowotnych w odnisieniu do samej usługi, jej jakości oraz metod jej doskonalenia. Następnie poprzez zdiagnozowanie składowych łańcucha wydarzeń chronologicznych związanych z realizacją usługi medycznej, wydzielono obszar rejestracji i poczekalni, dla którego omówiono możliwość wykorzystania koncepcji design thinking
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- W : Wielowymiarowe aspekty doskonalenia podmiotów leczniczych strony 49 - 59
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Zieliński G., Studzińska M.: Kierunki wykorzystania koncepcji design - thinking w doskonaleniu obszaru rejestracji i poczekalni przychodni// W : Wielowymiarowe aspekty doskonalenia podmiotów leczniczych/ ed. Małgorzata Wiśniewska, Grzegorz Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2014, s.49-59
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 159 times
Recommended for you
Determinanty jakości usług zdrowotnych związane z działaniami podejmowanymi przez personel szpitala
- G. Zieliński,
- A. Kasińska-Sarnowska
2013