Abstract
Artykuł ten ma na celu przedstawienie wyników badań dotyczących najistotniejszych problemów, jakie występują w SZJ małych organizacji (zatrudniających mniej niż 50 pracowników) w trakcie audytów certyfikacyjnych (tzw. trzeciej strony). Identyfikacja tych problemów oraz oczekiwań małych organizacji odnośnie do systemów jakości, stanowiła cel szerszych badań przeprowadzonych przez autora. W wyniku tych analiz opracowana została kompleksowa, bazująca na zasadach zarządzania procesowego metodyka służąca nie tylko, samodzielnemu wdrażaniu systemu jakości, ale także umożliwiająca jego diagnozę i skuteczne funkcjonowanie.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- W : Innowacyjne i jakościowe aspekty w zarządzaniu operacyjnym strony 117 - 126
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Grudowski P.: Najczęstsze problemy stwierdzane w ramach audytów trzeciej strony w mniejszych organizacjach// W : Innowacyjne i jakościowe aspekty w zarządzaniu operacyjnym/ ed. A.M. Lis, G. Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2014, s.117-126
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 88 times