Abstract
Artykuł dotyczy wiaduktu łukowego zlokalizowanego w Słupsku w ciągu nowo budowanej łącznicy DK 6 i DK 21. Jako wieszaki na obiekcie zastosowano typowy system sworzniowy bez możliwości naciągania (nie ma mufy i nakrętek). Odpowiednie siły w cięgnach miały pojawić się w sposób naturalny po zwolnieniu przęsła z podpór montażowych. Jak się okazało, jeden z wieszaków został pozbawiony naciągu. W artykule przedstawiono sposób identyfikacji sił w wieszakach oraz niekonwencjonalną metodę korekty siły w nienapiętym wieszaku.
Citations
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Authors (3)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 17 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15199/33.2016.01.19
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Materiały Budowlane
pages 66 - 68,
ISSN: 0137-2971 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Żółtowski K., Binczyk M., Kalitowski P.: Niekonwencjonalna metoda korekty siły w wieszaku drogowego wiaduktu łukowego// Materiały Budowlane. -., nr. 1 (2016), s.66-68
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15199/33.2016.01.19
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 143 times