Abstract
Referat stanowi syntetyczne przedstawienie problematyki public relations (PR). Omówiono podstawy teoretyczne obejmujące: krótki rys historyczny, podstawowe definicje, pojęcie wizerunku i tożsamości oraz model budowy wizerunku firmy jak również otoczenie przedsiębiorstwa. Następnie zaproponowano metodykę postępowania, jaką należy zastosować w przypadku wdrażania PR w przedsiębiorstwie obejmującą: działania początkowe, budowę programu uraz sytuacje kryzysowe. Opracowanie uzupełniono badaniami przeprowadzonymi w wybranych przedsiębiorstwach budowlanych Trójmiasta.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Konferencja Naukowa Ekologia w Inżynierii Procesów Budowlanych strony 105 - 113
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Jedyńska E.: Public relations jako narzędzie wspierające działalność przedsiębiorstwa budowlanego. // Konferencja Naukowa Ekologia w Inżynierii Procesów Budowlanych/ Lublin: P. Lub. Wydz. Inż. Bud. i Sanit., Inst. Bud. i Archit., 2003, s.105-113
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 91 times