Public relations jako narzędzie wspierające działalność przedsiębiorstwa budowlanego. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Public relations jako narzędzie wspierające działalność przedsiębiorstwa budowlanego.

Abstract

Referat stanowi syntetyczne przedstawienie problematyki public relations (PR). Omówiono podstawy teoretyczne obejmujące: krótki rys historyczny, podstawowe definicje, pojęcie wizerunku i tożsamości oraz model budowy wizerunku firmy jak również otoczenie przedsiębiorstwa. Następnie zaproponowano metodykę postępowania, jaką należy zastosować w przypadku wdrażania PR w przedsiębiorstwie obejmującą: działania początkowe, budowę programu uraz sytuacje kryzysowe. Opracowanie uzupełniono badaniami przeprowadzonymi w wybranych przedsiębiorstwach budowlanych Trójmiasta.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Konferencja Naukowa Ekologia w Inżynierii Procesów Budowlanych strony 105 - 113
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Jedyńska E.: Public relations jako narzędzie wspierające działalność przedsiębiorstwa budowlanego. // Konferencja Naukowa Ekologia w Inżynierii Procesów Budowlanych/ Lublin: P. Lub. Wydz. Inż. Bud. i Sanit., Inst. Bud. i Archit., 2003, s.105-113
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 64 times

Recommended for you

Meta Tags