Abstract
Prezentowane w pracy wyniki badań są efektem kontynuowania przez nas badań nad modelem biznesu sympozjum naukowego . Ponieważ podstawą każdego modelu biznesu, w ujęciu aksjologicznym, są wartości, przeto obecnie dążyliśmy do sformułowania odpowiedzi na postawione uprzednio pytanie problemowe: jakie wartości są możliwe do osiągnięcia przez organizatorów i uczestników sympozjum naukowego? Dążąc do osiągnięcia tego celu zbudowaliśmy kwestionariusz ankiety w dwóch wersjach. Wersję pełną (zał. 1) skierowano do organizatorów cyklu sympozjów naukowych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Cykl ten jest realizowany przez Instytut Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wespół z Komitetem Nauk o Zarządzaniu PAN pod wspólnym tytułem „Współczesne problemy zarządzania”. Natomiast do uczestników tego sympozjum skierowaliśmy wersję ujmującą tylko wartości dla klienta (zał. 2). Poza metodą ankietową korzystaliśmy z wnioskowania logicznego oraz analizy porównawczej.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- W : Strategiczne Zarządzanie Organizacjami - Problemy Badawcze i praktyczne strony 1 - 14
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2017
- Bibliographic description:
- Falencikowski T., Nogalski B.: Wartości dla klientów i organizatorów sympozjum naukowego. Perspektywa modelu biznesu// STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE ORGANIZACJAMI . PROBLEMY BADAWCZE I PRAKTYCZNE/ ed. Jerzy Rokita Katowice: Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa , 2017, s.1-14
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 97 times