Wybrane aspekty montażu przęseł mostu podwieszonego przez Wisłę w Płocku. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wybrane aspekty montażu przęseł mostu podwieszonego przez Wisłę w Płocku.

Abstract

Projektowanie i realizacja przeprawy leżącej w ciągu planowanej drogowej obwodnicy Płocka, stanowią jedno z najpoważniejszych zadań inżynierskich początku XXI wieku w Polsce. Most składa się z dwóch zasadniczych odcinków: 586 - metrowej części dojazdowej o konstrukcji belkowej oraz 615 - metrowej części głównej o konstrukcji podwieszonej, przebiegającej zasadniczo nad nurtem rzeki oraz wąskim prawobrzeżnym terenem zalewowym. Przęsło główne ma rekordową obecnie w Polsce rozpiętość 375 m. W artykule zaprezentowano wybrane problemy montażu przęseł mostu. Całość poparto dokumentacją fotograficzną z najważniejszych etapów realizacji.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language:
Polish
Publication year:
2005
Bibliographic description:
Hildebrandt M., Berger A., Wąchalski K., Sudak M.: Wybrane aspekty montażu przęseł mostu podwieszonego przez Wisłę w Płocku.// . -., (2005),
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 99 times

Recommended for you

Meta Tags