Abstrakt
Projektowanie i realizacja przeprawy leżącej w ciągu planowanej drogowej obwodnicy Płocka, stanowią jedno z najpoważniejszych zadań inżynierskich początku XXI wieku w Polsce. Most składa się z dwóch zasadniczych odcinków: 586 - metrowej części dojazdowej o konstrukcji belkowej oraz 615 - metrowej części głównej o konstrukcji podwieszonej, przebiegającej zasadniczo nad nurtem rzeki oraz wąskim prawobrzeżnym terenem zalewowym. Przęsło główne ma rekordową obecnie w Polsce rozpiętość 375 m. W artykule zaprezentowano wybrane problemy montażu przęseł mostu. Całość poparto dokumentacją fotograficzną z najważniejszych etapów realizacji.
Autorzy (4)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2005
- Opis bibliograficzny:
- Hildebrandt M., Berger A., Wąchalski K., Sudak M.: Wybrane aspekty montażu przęseł mostu podwieszonego przez Wisłę w Płocku.// . -., (2005),
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 99 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Projekt i analizy obliczeniowe kładki dla pieszych przez rz. Motławę w Gdańsku
- A. Brzezińska,
- A. Nadolny,
- K. Majocha
- + 1 autorów