Abstract
Współczesne przedsiębiorstwa coraz częściej rywalizują ze sobą w walce o klienta, wykorzystując do tego różne techniki. Jedną z takich technik jest koncepcja myślenia projektowego (Design Thinking). W artykule przybliżono istotę Design Thinking oraz dokonano szczegółowego opisu działań w ramach poszczególnych etapów. Wskazano kluczowe czynniki powodzenia przedsięwzięcia oraz główne techniki pozyskiwania informacji.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 38 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka
pages 35 - 45,
ISSN: 2084-6495 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Brodnicki K.: Zastosowanie koncepcji Design Thinking w funkcjonowaniu przedsiębiorstw// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., nr. 4 (2015), s.35-45
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 217 times