Abstrakt
Współczesne przedsiębiorstwa coraz częściej rywalizują ze sobą w walce o klienta, wykorzystując do tego różne techniki. Jedną z takich technik jest koncepcja myślenia projektowego (Design Thinking). W artykule przybliżono istotę Design Thinking oraz dokonano szczegółowego opisu działań w ramach poszczególnych etapów. Wskazano kluczowe czynniki powodzenia przedsięwzięcia oraz główne techniki pozyskiwania informacji.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 40 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka
strony 35 - 45,
ISSN: 2084-6495 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Brodnicki K.: Zastosowanie koncepcji Design Thinking w funkcjonowaniu przedsiębiorstw// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., nr. 4 (2015), s.35-45
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 219 razy