Abstract
Promocja imprez żeglarskich poprzez tworzenie przekazu z regat jest wyzwaniem dla organiza- torów wydarzenia. W artykule przedstawiono systemy technologiczne, które wspomagają prezenta- cję zawodów oraz ich wpływ na zaangażowanie kibiców żeglarstwa. Zbadano interakcję fanów na podstawie statystyk strony WWW zawodów i wpływ wykorzystania systemów śledzenia wyników na ich postępowanie. Badania wykazały trzy kluczowe zależności: - zastosowanie interaktywnych systemów prezentacji regat powoduje zaangażowanie kibiców w przekaz z zawodów, - informacje czerpane z mediów społecznościowych są drugim, co do wielkości, źródłem interakcji, - prowadzenie przekazu należy dostosować do urządzeń mobilnych, których użytkownicy stanowią ponad 30% wszystkich kibiców. Implementacja uzyskanych wyników pozwoli organizatorom regat na efektywne wykorzystanie systemów informatycznych do promocji imprez żeglarskich. Działania te zwiększą potencjał marke- tingowy regat, a kibice zyskają formy przekazu dostosowane do ich potrzeb.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie
pages 79 - 94,
ISSN: 1509-3670 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Oleksiak P.: Zastosowanie marketingowe systemów informatycznych w promocji zawodów żeglarskich// Zeszyty Naukowe. -., nr. 38 (2014), s.79-94
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 78 times