Drogownictwo - Journal - Bridge of Knowledge

Search

Drogownictwo

ISSN:

0012-6357

Publisher:

Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP Zarząd Krajowy

Disciplines
(Field of Science):

  • civil engineering, geodesy and transport (Engineering and Technology)

Ministry points: Help

Ministry points - current year
Year Points List
Year 2024 5 Journal not listed on ministry scored journal list 2024
Ministry points - previous years
Year Points List
2024 5 Journal not listed on ministry scored journal list 2024
2023 20 Ministry Scored Journals List
2022 5 Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022)
2021 5 Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022)
2020 5 Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022)
2019 5 Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022)
2018 5 B
2017 5 B
2016 5 B
2015 5 B
2014 4 B
2013 4 B
2012 5 B
2011 5 B
2010 6 B

Model:

Traditional

Impact Factor:

n/a

Publishing policy:

License: COPYRIGHT
License
COPYRIGHT
Information on publishing policy
http://drogownictwo.sitkrp.org.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=111&lang=pl open in new tab
Information on the conditions of self-archiving
n/a
Is self-archiving allowed by the journal?
No
Information on research data policy
n/a
Months of embargo
12
Additional information
Bronze Open Access after an embargo period of 12 months.

Filters

total: 84

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Journals

Year 2003
  • Przepisy dotyczące dopuszczalnych wymiarów ciężarów samochodów ciężarowych w Unii Europejskiej i w Polsce.
    Publication

    - Drogownictwo - Year 2003

    Artykuł przedstawia unormowania prawne obowiązujące w Unii Europejskiej oraz w Polsce. Porównano zarówno wymiary pojazdów, dopuszczalne obciążenie jak i naciski wywierane przez poszczególne pojazdy. Przedstawiono różnice w legislacji pomiędzy Unią Europejską a Polską i konsekwencje z tego wynikające. Z przedstawionego porównania wynika, że w Polsce dopuszczalne obciążenie na oś jest mniejsze niż w Unii Europejskiej. Będzie to...

  • Szczepność między warstwami asfaltowymi nawierzchni.
    Publication

    - Drogownictwo - Year 2003

    W publikacji przedstawiono problem, jaki wynika z braku szczepności warstw asfaltowych. Brak szczepności wynika z braku odpowiedniej warstwy szczepnej, lub zastosowania gruboziarnistych warstw asfaltowych i małej ilości lepiszcza do warstwy szczepnej. Konsekwencją braku szczepności miedzy warstwami jest mniejsza trwałość zmęczeniowej nawierzchni i krótszy okres jej eksploatacji. Może się to przyczynić do konieczności przeprowadzenia...

Year 2006
  • Nawierzchnie w portach morskich i terminalach kontenerowych
    Publication

    - Drogownictwo - Year 2006

    Nawierzchnie w portach i terminalach kontenerowych poddawane są znacznie większym obciążeniom jednostkowym niż na drogach, ale sumaryczna liczba obciążeń jest dużo mniejsza. Obecnie stosuje się nawierzchnie asfaltowe, z kostki betonowej, z płyt betonowych monolitycznych i z prefabrykatów betonowych, na podbudowach zasadniczych z betonu, chudego betonu i kruszywa związanego lub niezwiązanego cementem oraz na podbudowach pomocniczych...

  • Ocena sczepności między warstwami asfaltowymi nawierzchni
    Publication

    - Drogownictwo - Year 2006

    Artykuł przedstawia krótki przegląd metod określania sczepności międzywarstwowej oraz ocenę sczpności między warstwami asfaltowymi z zastosowaniem dwóch emulsji asfaltowych przy użyciu metody Leutnera.

Year 2007
Year 2008
  • Oznaczanie modułów nawierzchni do projektowania wzmocnień
    Publication

    Pomiary ugięć nawierzchni ugięciomierzem dynamicznym (FWD)pozwalają na obliczenie modułów sprężystości warstw asfaltowych, podbudowy i podłoża. Wyniki pomiarów są zwykle analizowane statystycznie na określonym poziomie ufności. Autorzy obliczyli, na analizowanym odcinku drogi, grubości wzmocnienia nawierzchni asfaltowej na różnych poziomach ufności.

Year 2009
Year 2010
  • Atlas ryzyka na drogach krajowych w Polsce
    Publication

    Europejski ''Program oceny ryzyka na drogach'' jest jedną z inicjatyw wspierających realizację ''wizji zero''. Program ma na celu przeprowadzenie badań ryzyka panującego na drogach krajów Unii Europejskiej, korzystając z jednolitej metodyki. Wyniki tych badań mają posłużyć do metodycznej oceny poziomu zagrożenia zdrowia i życia w ruchu drogowym. W chwili obecnej program ten realizuje ponad 30 krajów Europy, a kilka nastepnych zamierza...

  • Europejski atlas ryzyka na drogach
    Publication

    - Drogownictwo - Year 2010

    W maju 2008r. FRIL, PZM i PG włączyły się w realizację 3-letniego Projektu ''Europejski atlas bezpieczeństwa ruchu drogowego'' realizowanego w ramach Programu Euro-RAP przy wsparciu Komisji Europejskiej. Pod przewodnictwem EuroRAP zespoły z 10 państw opracowują krajowe Mapy ryzyka na drogach: Niemiec, Hiszpanii, Holandii, Belgii, szwecji, Wielkiej Brytanii, Włoch, Słowacji, Czech i Polski. Mapy krajowe po połączeniu utworzą Europejski...

seen 2281 times