Abstract
Przewidywany w ciągu najbliższych kilku lat wzrost ilości przeładowanych kontenerów w portach Gdyni i Gdańska do 4 mln TEU wymaga zastosowania zupełnie nowych koncepcji i technologii logi-stycznych. Przyjęcie tak dużej ilości ładunków jest znacznie utrudnione przez ograniczone możliwości rozbudowy infrastruktury w portach, jak też w samych miastach portowych. W takiej sytuacji należy dążyć do maksymalnego ograniczenia czynności logistycznych, spedycyjnych i administracyjnych w portach i przeniesienia ich w głąb lądu, do tzw. suchego portu. W artykule przedstawiono argumenty za budową i kryteria lokalizacji inwestycji.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Technika Transportu Szynowego
pages 3185 - 3192,
ISSN: 1232-3829 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Grulkowski S., Zariczny J.: Analiza celowości i możliwości budowy "suchego portu" w pobliżu Trójmiasta// TTS Technika Transportu Szynowego. -., nr. nr 9 (2012), s.3185-3192
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 159 times