Abstrakt
Przewidywany w ciągu najbliższych kilku lat wzrost ilości przeładowanych kontenerów w portach Gdyni i Gdańska do 4 mln TEU wymaga zastosowania zupełnie nowych koncepcji i technologii logi-stycznych. Przyjęcie tak dużej ilości ładunków jest znacznie utrudnione przez ograniczone możliwości rozbudowy infrastruktury w portach, jak też w samych miastach portowych. W takiej sytuacji należy dążyć do maksymalnego ograniczenia czynności logistycznych, spedycyjnych i administracyjnych w portach i przeniesienia ich w głąb lądu, do tzw. suchego portu. W artykule przedstawiono argumenty za budową i kryteria lokalizacji inwestycji.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Technika Transportu Szynowego
strony 3185 - 3192,
ISSN: 1232-3829 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Grulkowski S., Zariczny J.: Analiza celowości i możliwości budowy "suchego portu" w pobliżu Trójmiasta// TTS Technika Transportu Szynowego. -., nr. nr 9 (2012), s.3185-3192
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 158 razy