Attitude and self-esteem versus entrepreneurial intentions among young in Poland - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Attitude and self-esteem versus entrepreneurial intentions among young in Poland

Abstract

Artykuł prezentuje relacje pomiędzy intencjami przedsiębiorczymi a czynnikami nań wpływającymi: samooceną oraz postawą wobec przedsiębiorczości. Dwie grupy młodych ludzi (studenci rozpoczynający naukę oraz uczniowie szkół średnich) zostało przebadanych. Postawa wobec przedsiębiorczości nie wykazała wpływu na intencje przedsiębiorcze, z drugiej strony samoocena własnych możliwości, taki wpływ wykazała.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language:
English
Publication year:
2012
Bibliographic description:
Stankiewicz K., Wasilczuk J.: Attitude and self-esteem versus entrepreneurial intentions among young in Poland// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce-teoria i praktyka = Research on Entrepreneurship in Modern Economy - theory and practice.. -., nr. no. 1 (2012), s.37-50
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 28 times

Recommended for you

Meta Tags