Abstract
Artykuł prezentuje relacje pomiędzy intencjami przedsiębiorczymi a czynnikami nań wpływającymi: samooceną oraz postawą wobec przedsiębiorczości. Dwie grupy młodych ludzi (studenci rozpoczynający naukę oraz uczniowie szkół średnich) zostało przebadanych. Postawa wobec przedsiębiorczości nie wykazała wpływu na intencje przedsiębiorcze, z drugiej strony samoocena własnych możliwości, taki wpływ wykazała.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 11 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language:
- English
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Stankiewicz K., Wasilczuk J.: Attitude and self-esteem versus entrepreneurial intentions among young in Poland// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce-teoria i praktyka = Research on Entrepreneurship in Modern Economy - theory and practice.. -., nr. no. 1 (2012), s.37-50
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 54 times