Attitude and self-esteem versus entrepreneurial intentions among young in Poland - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Attitude and self-esteem versus entrepreneurial intentions among young in Poland

Abstrakt

Artykuł prezentuje relacje pomiędzy intencjami przedsiębiorczymi a czynnikami nań wpływającymi: samooceną oraz postawą wobec przedsiębiorczości. Dwie grupy młodych ludzi (studenci rozpoczynający naukę oraz uczniowie szkół średnich) zostało przebadanych. Postawa wobec przedsiębiorczości nie wykazała wpływu na intencje przedsiębiorcze, z drugiej strony samoocena własnych możliwości, taki wpływ wykazała.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język:
angielski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Stankiewicz K., Wasilczuk J.: Attitude and self-esteem versus entrepreneurial intentions among young in Poland// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce-teoria i praktyka = Research on Entrepreneurship in Modern Economy - theory and practice.. -., nr. no. 1 (2012), s.37-50
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 54 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi