Badania marketingowe stosowane we wstępnym rozpoznaniu koncepcji nowych produktów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Badania marketingowe stosowane we wstępnym rozpoznaniu koncepcji nowych produktów

Abstract

Określono podstawowe rodzaje informacji rynkowych niezbędnych na etapie wstępnego rozpoznania koncepcji nowego produktu. Są nimi: wielość rynku i jego dynamika, faza rozwojowa rynku, forma rynku i intensywność konkurencji, wstępna reakcja nabywców na koncepcję nowego produktu oraz dane historyczne dotyczące produktów podobnych. Następnie wskazano metody badawcze służące pozyskiwaniu tych informacji.

Cite as

export:

Loading...

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Badania marketingowe : metody, nowe technologie, obszary aplikacji strony 329 - 335
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Badania marketingowe stosowane we wstępnym rozpoznaniu koncepcji nowych produktów// Badania marketingowe : metody, nowe technologie, obszary aplikacji/ ed. red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008, s.329-335
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 126 times

Recommended for you

Meta Tags