Badania marketingowe stosowane we wstępnym rozpoznaniu koncepcji nowych produktów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Badania marketingowe stosowane we wstępnym rozpoznaniu koncepcji nowych produktów

Abstract

Określono podstawowe rodzaje informacji rynkowych niezbędnych na etapie wstępnego rozpoznania koncepcji nowego produktu. Są nimi: wielość rynku i jego dynamika, faza rozwojowa rynku, forma rynku i intensywność konkurencji, wstępna reakcja nabywców na koncepcję nowego produktu oraz dane historyczne dotyczące produktów podobnych. Następnie wskazano metody badawcze służące pozyskiwaniu tych informacji.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Badania marketingowe : metody, nowe technologie, obszary aplikacji strony 329 - 335
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Badania marketingowe stosowane we wstępnym rozpoznaniu koncepcji nowych produktów// Badania marketingowe : metody, nowe technologie, obszary aplikacji/ ed. red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008, s.329-335
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 119 times

Recommended for you

Meta Tags