Abstract
Określono podstawowe rodzaje informacji rynkowych niezbędnych na etapie wstępnego rozpoznania koncepcji nowego produktu. Są nimi: wielość rynku i jego dynamika, faza rozwojowa rynku, forma rynku i intensywność konkurencji, wstępna reakcja nabywców na koncepcję nowego produktu oraz dane historyczne dotyczące produktów podobnych. Następnie wskazano metody badawcze służące pozyskiwaniu tych informacji.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Badania marketingowe : metody, nowe technologie, obszary aplikacji strony 329 - 335
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Badania marketingowe stosowane we wstępnym rozpoznaniu koncepcji nowych produktów// Badania marketingowe : metody, nowe technologie, obszary aplikacji/ ed. red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008, s.329-335
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 119 times