Abstract
Celem pracy jest określenie, w jakim stopniu krajowe przedsiębiorstwa średnio-wysokiej i wysokiej techniki stosują różne sposoby zbierania informacji rynkowych przy wdrażaniu nowych produktów, oraz jak te sposoby wiążą się z osiąganiem sukcesu nowego produktu.
Citations
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 28 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15584/nsawg.2016.1.34
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy
no. 45,
edition 1,
pages 334 - 343,
ISSN: 1898-5084 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów// Nierówności Społeczne A Wzrost Gospodarczy. -Vol. 45., iss. 1 (2016), s.334-343
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15584/nsawg.2016.1.34
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 147 times