Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów

Abstrakt

Celem pracy jest określenie, w jakim stopniu krajowe przedsiębiorstwa średnio-wysokiej i wysokiej techniki stosują różne sposoby zbierania informacji rynkowych przy wdrażaniu nowych produktów, oraz jak te sposoby wiążą się z osiąganiem sukcesu nowego produktu.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy nr 45, wydanie 1, strony 334 - 343,
ISSN: 1898-5084
Język:
polski
Rok wydania:
2016
Opis bibliograficzny:
Dąbrowski D.: Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów// Nierówności Społeczne A Wzrost Gospodarczy. -Vol. 45., iss. 1 (2016), s.334-343
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15584/nsawg.2016.1.34
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 18 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi