Badania marketingowe a nieformalne sposoby gromadzenia informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów w przedsiębiorstwach wysokiej techniki
Abstrakt
W artykule - na podstawie badania przeprowadzonego wśród przedsiębiorstw wysokiej techniki - przedstawiono związek pomiędzy wynikami kształtowania nowych produktów a gromadzeniem informacji rynkowych za pomocą badań marketingowych i nieformalnych sposobów.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
strony 87 - 95,
ISSN: 1689-7374 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Badania marketingowe a nieformalne sposoby gromadzenia informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów w przedsiębiorstwach wysokiej techniki// Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -., nr. nr 226 (2012), s.87-95
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 122 razy