New product practices and performance of German appliances companies - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

New product practices and performance of German appliances companies

Abstrakt

Artykuł prezentuje wyniki badań odnośnie stosowanych praktyk i wyników uzyskiwanych w rozwoju nowych produktów. Badania dotyczyły niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego, zaś podstawową metodą gromadzenie danych była ankieta pocztowa. Rezultaty badań wskazują, że wysokie wyniki rozwoju nowych produktów uzyskują producenci, którzy stosują: strategię pioniera, badania koncepcji, przegląd koncepcji, plan marketingowy nowego produktu, macierz projektową i ''outsourcing'' w zakresie opracowywania prototypu.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuł w czasopiśmie z listy filadelfijskiej
Opublikowano w:
Argumenta Oeconomica strony 153 - 176,
ISSN: 1233-5835
Język:
polski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Dąbrowski D.: New product practices and performance of German appliances companies// Argumenta Oeconomica. -., iss. nr 2 = 21 (2008), s.153-176
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 13 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi