Koncepcje, metody, techniki i narzedzia zarzadzania jakością w projektowaniu i rozwoju nowych produktów
Abstrakt
W niniejszym rozdziale zaprezentowano podstawowe narzedzia zarządzania jakością, które moga być wykorzystane w poszczególnych fazach projektowania nowych produktów. Autor zaprezentował pięć kluczowych faz, którymi są: identyfikacja potrzeb klienta, poszukiwanie i selekcja nowych pomysłów, projekt nowego wyrobu, faza testów oraz faza produkcji, gdy nowy produkt znajduje się na rynku.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Planowanie i rozwój nowych produktów: Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe strony 165 - 175
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G.: Koncepcje, metody, techniki i narzedzia zarzadzania jakością w projektowaniu i rozwoju nowych produktów// Planowanie i rozwój nowych produktów: Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe/ ed. Marek Wirkus, Anna M. Lis Warszawa: CeDeWu, 2015, s.165-175
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 166 razy