Badanie MSP - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Badanie MSP

Abstract

W niniejszym rozdziale przeanalizowano świadomość przedsiębiorców odnośnie szans i zagrożeń, jakie niesie ze sobą organizacja EURO 2012. Została ona przebadana na próbie 300 firm z 3 branż: hotelarskiej, gastronomicznej i transportowej. Ponadto, przeprowadzono 3 wywiady pogłębionewśród firm z branży turystycznej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
EURO 2012. Czy mała firma na Pomorzu może zyskać? strony 96 - 112
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Daszkiewicz N.: Badanie MSP// EURO 2012. Czy mała firma na Pomorzu może zyskać?/ Gdańsk: Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, 2010, s.96-112
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 109 times

Recommended for you

Meta Tags