Abstract
W niniejszym rozdziale przeanalizowano świadomość przedsiębiorców odnośnie szans i zagrożeń, jakie niesie ze sobą organizacja EURO 2012. Została ona przebadana na próbie 300 firm z 3 branż: hotelarskiej, gastronomicznej i transportowej. Ponadto, przeprowadzono 3 wywiady pogłębionewśród firm z branży turystycznej.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- EURO 2012. Czy mała firma na Pomorzu może zyskać? strony 96 - 112
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Daszkiewicz N.: Badanie MSP// EURO 2012. Czy mała firma na Pomorzu może zyskać?/ Gdańsk: Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, 2010, s.96-112
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 109 times