Bezpieczeństwo statków towarowych w stanach uszkodzonego poszycia w odniesieniu do warunków eksploatacyjnych. Wady probabilistycznego modelu opisu bezpieczeństwa - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Bezpieczeństwo statków towarowych w stanach uszkodzonego poszycia w odniesieniu do warunków eksploatacyjnych. Wady probabilistycznego modelu opisu bezpieczeństwa

Abstract

Artykuł ten jest poświęcony bezpieczeństwu statków w stanie uszkodzonym. Została w nim przedstawionaanaliza wybranego modelu stanu awaryjnego, polegająca na uszkodzeniu poszycia i wtargnięciu wody dokadłuba statku. W artykule znalazła się krytyka istniejącej metody zawartej w przepisach konwencji SOLAS2009 oceny bezpieczeństwa statków, oraz wnioski z możliwego do zastosowania alternatywnego modelu, któryodpowiada wynikom z tej metody. Konstruowana alternatywa dla metody zawartej w SOLAS 2009 jest przeznaczona do optymalizacjibezpieczeństwa już na etapie projektowym. Jednocześnie w projektowanej metodzie położony został nacisk nałatwość w użyciu dla oficerów na statkach, a nie tylko dla projektantów.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Logistyka pages 1 - 9,
ISSN: 1231-5478
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Piotr S.: Bezpieczeństwo statków towarowych w stanach uszkodzonego poszycia w odniesieniu do warunków eksploatacyjnych. Wady probabilistycznego modelu opisu bezpieczeństwa// Logistyka. -., nr. 9 (2015), s.1-9
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 96 times

Recommended for you

Meta Tags