Abstract
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na elementy biznesu globalnego istotne w procesie podejmowania strategicznych decyzji. W pracy przedstawiono istotę procesu globalizacji wraz z charakterystyką biznesu globalnego i jego otoczenia. Podkreślono znaczenie nowych strategicznych form zarządzania związanych z budowaniem globalnych sieci zależności w dynamicznym środowisku konkurencyjnym bazującym na wiedzy i innowacjach.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. - T. II strony 204 - 212
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Tubielewicz K.: Biznes w środowisku globalnym// Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. - T. II/ ed. pod red. Ryszarda Knosali Opole: Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2015, s.204-212
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 159 times
Recommended for you
Designing world closures for knowledge-based system engineering
- K. Goczyła,
- T. M. Grabowska,
- M. Zawadzki
- + 1 authors
2005
Advancing Knowledge Quality and Quantity in Knowledge Markets
- L. Mancilla-Amaya,
- E. Szczerbicki,
- C. Sanin
2012