Biznes w środowisku globalnym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Biznes w środowisku globalnym

Abstract

Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na elementy biznesu globalnego istotne w procesie podejmowania strategicznych decyzji. W pracy przedstawiono istotę procesu globalizacji wraz z charakterystyką biznesu globalnego i jego otoczenia. Podkreślono znaczenie nowych strategicznych form zarządzania związanych z budowaniem globalnych sieci zależności w dynamicznym środowisku konkurencyjnym bazującym na wiedzy i innowacjach.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. - T. II strony 204 - 212
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Tubielewicz K.: Biznes w środowisku globalnym// Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. - T. II/ ed. pod red. Ryszarda Knosali Opole: Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2015, s.204-212
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 108 times

Recommended for you

Meta Tags