Biznes w środowisku globalnym - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Biznes w środowisku globalnym

Abstrakt

Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na elementy biznesu globalnego istotne w procesie podejmowania strategicznych decyzji. W pracy przedstawiono istotę procesu globalizacji wraz z charakterystyką biznesu globalnego i jego otoczenia. Podkreślono znaczenie nowych strategicznych form zarządzania związanych z budowaniem globalnych sieci zależności w dynamicznym środowisku konkurencyjnym bazującym na wiedzy i innowacjach.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. - T. II strony 204 - 212
Język:
polski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Tubielewicz K.: Biznes w środowisku globalnym// Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. - T. II/ ed. pod red. Ryszarda Knosali Opole: Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2015, s.204-212
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 156 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi