Abstrakt
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na elementy biznesu globalnego istotne w procesie podejmowania strategicznych decyzji. W pracy przedstawiono istotę procesu globalizacji wraz z charakterystyką biznesu globalnego i jego otoczenia. Podkreślono znaczenie nowych strategicznych form zarządzania związanych z budowaniem globalnych sieci zależności w dynamicznym środowisku konkurencyjnym bazującym na wiedzy i innowacjach.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. - T. II strony 204 - 212
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Tubielewicz K.: Biznes w środowisku globalnym// Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. - T. II/ ed. pod red. Ryszarda Knosali Opole: Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2015, s.204-212
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 156 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Designing world closures for knowledge-based system engineering
- K. Goczyła,
- T. M. Grabowska,
- M. Zawadzki
- + 1 autorów
2005
Advancing Knowledge Quality and Quantity in Knowledge Markets
- L. Mancilla-Amaya,
- E. Szczerbicki,
- C. Sanin
2012