Abstrakt
Autorka ukazuje na bazie analizy zagadnienia globalizacji problemu tworzenia i zarządzania wiedzą. To wiedza według autorki staje się towarem i stymulatorem podmiotów gospodarczych, ale przede wszystkim samego człowieka, jego osobowości, hierarchii wartości i zachowań pracowniczych. W artykule ukazana jest spirala wiedzy globalnej oraz konwersje jej tworzenia. Globalny świat to świat wiedzy, jej przetworzenia i unowocześnienia. Przyszłość należy do ludzi wiedzy a przedsiębiorstwa stawać się będą organizacjami uczącym się o modelu inteligentnych konkurentów.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Edukacja menedżerska a społeczne i polityczne otoczenie biznesu strony 41 - 49
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Gulda H.: Globalizacja szansą generowania nowej wiedzy.// Edukacja menedżerska a społeczne i polityczne otoczenie biznesu/ ed. B. Garbacik Gdańsk: P. Gdań. Wydz. Zarz. i Ekon., 2003, s.41-49
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 103 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
KQL - język dostępu do konglomeratowych baz wiedzy
- K. Goczyła,
- P. Piotrowski,
- A. Waloszek
- + 2 autorów