Abstract
Klienci korzystający z usług świadczonych przez hotele postrzegają ich ofertę nie tylko poprzez kategorię danego obiektu i związaną z tym jakość usług oraz cenę, ale również przez pryzmat wcześniejszych doświadczeń oraz relacji, które mieli okazję nawiązać z personelem hotelowym. Te oraz inne elementy składają się na wartość, jaką otrzymują. Zagadnienie to, ze szczególnym uwzględnieniem relacji, przedstawiono na podstawie badań przeprowadzonych przez autorkę rozdziału w wybranych hotelach Grupy Hotelowej Orbis.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- W : Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej strony 55 - 64
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Budowanie relacji a wartość dla klienta na przykładzie usług hotelarskich Grupy Hotelowej Orbis// W : Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej/ ed. Joanna Wiażewicz, Agnieszka Zielińska Rzeszów: Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015, s.55-64
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 168 times