Budowanie relacji a wartość dla klienta na przykładzie usług hotelarskich Grupy Hotelowej Orbis - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Budowanie relacji a wartość dla klienta na przykładzie usług hotelarskich Grupy Hotelowej Orbis

Abstract

Klienci korzystający z usług świadczonych przez hotele postrzegają ich ofertę nie tylko poprzez kategorię danego obiektu i związaną z tym jakość usług oraz cenę, ale również przez pryzmat wcześniejszych doświadczeń oraz relacji, które mieli okazję nawiązać z personelem hotelowym. Te oraz inne elementy składają się na wartość, jaką otrzymują. Zagadnienie to, ze szczególnym uwzględnieniem relacji, przedstawiono na podstawie badań przeprowadzonych przez autorkę rozdziału w wybranych hotelach Grupy Hotelowej Orbis.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
W : Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej strony 55 - 64
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Budowanie relacji a wartość dla klienta na przykładzie usług hotelarskich Grupy Hotelowej Orbis// W : Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej/ ed. Joanna Wiażewicz, Agnieszka Zielińska Rzeszów: Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015, s.55-64
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 168 times

Recommended for you

Meta Tags