Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich

Abstract

W artykule przedstawiono programy lojalnościowe jako główne narzędzie pozwalające na budowanie trwałych relacji z klientami. Programy te przedstawiono na przykładzie rynku usług hotelarskich. Są to programy stosowane przez Grupę Hotelową Orbis - największą grupę hotelową w Polsce. Tworzenie relacji wyższego stopnia ukazano jako sposób osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 59 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 321 - 330,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich// Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. 54(594) (2010), s.321-330
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 82 times

Recommended for you

Meta Tags