Innowacje jako źródło ekspansji marketingu relacji - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Innowacje jako źródło ekspansji marketingu relacji

Abstract

Omówiono istotę innowacji, proces ich tworzenia i rozwoju. Przedstawiono relacje innowacje - marketing. Wymieniono układy, w których przebiegają procesy rozwoju innowacji oraz wykorzystanie marketingu relacji w rozwoju innowacji.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Ekspansja czy regres marketingu? strony 17 - 25
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Daszkowska M., Koszałka J.: Innowacje jako źródło ekspansji marketingu relacji// Ekspansja czy regres marketingu?/ ed. red. nauk. Elżbieta Duliniec [et al.]. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006, s.17-25
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 121 times

Recommended for you

Meta Tags