Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich

Abstrakt

W artykule przedstawiono programy lojalnościowe jako główne narzędzie pozwalające na budowanie trwałych relacji z klientami. Programy te przedstawiono na przykładzie rynku usług hotelarskich. Są to programy stosowane przez Grupę Hotelową Orbis - największą grupę hotelową w Polsce. Tworzenie relacji wyższego stopnia ukazano jako sposób osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Ekonomiczne Problemy Usług strony 321 - 330,
ISSN: 1640-6818
Język:
polski
Rok wydania:
2010
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich// Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. 54(594) (2010), s.321-330
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 126 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi