Abstrakt
Artykuł poświęcono zagadnieniom relacji budowanych na rynku usług hotelarskich między klientami a pracownikami hoteli. Na podstawie - przeprowadzonych przez autorkę niniejszego opracowania - badań, dokonano oceny tworzonych więzi. Starano się wykazać wpływ jakości relacji na chęć powrotu do danego obiektu hotelarskiego. Badanie przeprowadzono na klientach wybranych hoteli Grupy Hotelowej Orbis - największej grupy hotelowej w Polsce i Europie Środkowej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 53 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Marketing i Zarządzanie
strony 137 - 145,
ISSN: 2450-775X - Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E.: Relacje usługodawca-usługobiorca na rynku usług hotelarskich// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -., nr. nr 659 (2011), s.137-145
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 148 razy