Relacje usługodawca-usługobiorca na rynku usług hotelarskich - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Relacje usługodawca-usługobiorca na rynku usług hotelarskich

Abstract

Artykuł poświęcono zagadnieniom relacji budowanych na rynku usług hotelarskich między klientami a pracownikami hoteli. Na podstawie - przeprowadzonych przez autorkę niniejszego opracowania - badań, dokonano oceny tworzonych więzi. Starano się wykazać wpływ jakości relacji na chęć powrotu do danego obiektu hotelarskiego. Badanie przeprowadzono na klientach wybranych hoteli Grupy Hotelowej Orbis - największej grupy hotelowej w Polsce i Europie Środkowej.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 38 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Marketing i Zarządzanie pages 137 - 145,
ISSN: 2450-775X
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Relacje usługodawca-usługobiorca na rynku usług hotelarskich// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -., nr. nr 659 (2011), s.137-145
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 123 times

Recommended for you

Meta Tags