Badanie satysfakcji gości hotelowych i ich lojalności na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Badanie satysfakcji gości hotelowych i ich lojalności na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis

Abstract

W artykule ujęto zagadnienia związane z badaniem satysfakcji gości hotelowych i ich lojalności na przykładzie największej grupy hotelowej w Polsce. Podjęty problem badawczy omówiono na podstawie badań przeprowadzonych w wybranych hotelach Grupy Hotelowej Orbis. W wyniku realizacji procesu badawczego opracowano narzędzie badawcze, przy pomocy którego zbadano satysfakcję i lojalność usługobiorców. Wyniki badania pozwoliły stwierdzić, że wysoka ocena jakości usług hotelarskich i relacji z usługobiorcą przekłada się na deklarowaną lojalność klientów.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 11 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU pages 0 - 0,
ISSN: 1899-3192
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Badanie satysfakcji gości hotelowych i ich lojalności na przykładzie Grupy Hotelowej Orbis// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. Nr 237 (2011), s.0-0
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 140 times

Recommended for you

Meta Tags