Zastosowanie badań marketingowych do opisu procesu decyzyjnego konsumentów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zastosowanie badań marketingowych do opisu procesu decyzyjnego konsumentów

Abstract

Przedmiotem artykułu jest przedstawienie zastosowania badań marketingowych do uzyskiwaniu informacji potrzebnych do opisu procesu decyzyjnego konsumentów. Informacje te ustalono na podstawie ogólnego przebiegu tego procesu. W nawiązaniu do tych informacji zaproponowano badania marketingowe pozwalające na ich uzyskanie. Użyto klasycznego rozwiązania polegającego na przeprowadzeniu najpierw badań orientacyjnych, a następnie - opisowych. W zakresie tych pierwszych można oprzeć się na penetrowaniu źródeł wtórnych, wywiadach i obserwacjach niestandaryzowanych oraz metodach projekcyjnych. W przypadku tych drugich niezbędne będą badania sondażowe, które mogą być wsparte obserwacjami cechującymi się standaryzacją.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 83 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 37 - 50,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Zastosowanie badań marketingowych do opisu procesu decyzyjnego konsumentów// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. nr 660 (2011), s.37-50
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 138 times

Recommended for you

Meta Tags